هر کس موجب یأس و ناامیدی شود همراه با دشمنان است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 2:50

هر کس موجب یأس و ناامیدی شود همراه با دشمنان است

شماره: 17555
Aa Aa

مسجد پایگاه حضور و مشارکت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم بوده و بسیاری از مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در مساجد قابل حل و فصل است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
هر کس موجب یأس و ناامیدی شود همراه با دشمنان است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در مسجد امیرالمومنین کهنز شهریار گفت:

جوانان همواره کارآمدی و توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند.

به گزاش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

در دولت معتقد به میدان دادن به جوانان مؤمن و انقلاب هستیم و باور داریم موفقیت همه قوا در گرو حضور مردم و جوانان است. مردمی بودن دولت به این است که مردم در صحنه های مختلف احساس مسئولیت کنند و دولت نیز زمینه حضور و مشارکت آنان را در همه عرصه‌ها فراهم کند.

وی مسجد را پایگاه حضور و مشارکت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم دانست و گفت:

مساجدی که نسبت به تقویت حضور مردم فعال هستند پشتوانه ارزشمندی برای انقلاب و نظام بوده و در پیشبرد برنامه‌های دولت نیز نقش مهمی دارند. موضوعات فرهنگی از دغدغه‌های جدی مردم است و مساجد می‌توانند در این عرصه نیز به خوبی نقش‌آفرینی کنند. مسجد سنگر است و جوانان عزیز این سنگر را رها نکنند. امروز بسیاری از مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با حضور فعال جوانان و مردم در مساجد قابل حل و فصل است.

او با تاکید بر ضرورت قدردانی از خانواده‌های شهدا و مدافعین حرم افزود:

آنان در آزمون الهی موفق و سربلند بودند و امروز ما نیز باید تلاش کنیم در آزمون خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان موفق باشیم. امروز راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد امید در بین مردم و راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی است لذا هرکس با سخن و اقدام خود موجب تقویت امید در بین مردم شود در مسیر راهبرد نظام حرکت می‌کند و هر کسی که موجب یأس و نا امیدی در جامعه شود بخواهد یا نخواهد در راستای راهبرد دشمنان گام برمی‌دارد. دشمنان و بدخواهان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و امروز مصمم هستیم با پیروی از فرهنگ «ما می‌توانیم» حاج قاسم سلیمانی و برغم خواست دشمنان، مشکلات و دغدغه‌های مردم را برطرف کرده و در مسیر پیشرفت و آبادانی روزافزون گام برداریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان